CALL US : 1-800-265-7754
Return Policy

Email Club

Do you want to be informed of upcoming promotions and useful products? Members of Email Club have recently received free products, gift certificates and more!

Learn More

Return Policy

POSTER PALS GENERAL RETURNS POLICY
Your complete shopping satisfaction is our number one priority.
You may return new, unopened items within 30 days of delivery for a refund. Items need to be returned in their original product packaging. Return shipping costs are the responsibility of the buyer.  Once we have received and inspected the returned product(s), we will issue a refund.  Shipping & Handling costs are not refunded.   If you received Free shipping, a fair market value S&H component will be deducted from your refund.  If the return is due to our error, we will pay the shipping costs. Contact us and we will guide you through the process.

Some exceptions to our General Policy do apply:
Items that cannot be returned or exchanged:
Poster Pals does not accept returns or exchanges on the following items: Sale items, Discontinued items, Reproducibles, Overheads, Software, Opened CDs, CD manuals, Opened DVDs, Stamps and pads, Copernicus Carts*, Gift Certificates, Poster Pals products purchased through other vendors.

Exchanges:
You can exchange products within 30 days of purchase by contacting us. We require that products be returned without any obvious signs of use or damage. You will need to ship the item(s) at your cost and indicate which products you would prefer. Once the item(s) are received, Poster Pals will re-ship the exchange - a shipping fee will apply.  USA and international customers, please send return/exchange merchandise to our Canadian address:

Poster Pals
95 Ditton Drive
Hamilton, Ontario  L8W 2E5
Canada
 



POLITIQUE DE RETOURS DE POSTER PALS
Votre satisfaction d’achat complète est notre première priorité.
Vous pouvez retourner des articles neufs, non descellés, dans les 30 jours suivant la réception de votre commande et obtenir un plein remboursement. Les articles doivent être retournés dans leur emballage initial. Nous rembourserons les coûts d’expédition si ce retour résulte d’une erreur de notre part. Il suffit de nous contacter pour organiser le retour de marchandise. Votre remboursement sera émis dès que nous aurons reçu et inspecté la marchandise.

Exceptions à notre politique de retours:
Poster Pals n’accepte pas les retours ou échanges des ar ticles suivants: Reproductibles, Transparents, Logiciels, Disques compacts ouverts, Manuels qui accompagnent les disques, Étampes et tampons encreurs, Certificats de cadeau, Produits Poster Pals achetés chez un détaillant.

Échanges:
Vous pouvez échanger les articles dans les 30 jours suivant l’achat en nous contactant directement. Nous demandons que les articles retournés ne soient pas utilisés ni endommagés. Vous devrez expédier les articles à vos frais et indiquer quels produits de remplacement vous désirez. Une fois reçus, nous expédirons les produits choisis à nos frais.
Les clients en dehors du Canada sont priés de retourner les articles pour remboursement et remplacement à notre adresse au Canada à:
Poster Pals  95 Ditton Drive, Hamilton, Ontario, Canada L8W 2E5

*restocking,return shipping and other applicable fees will apply.